Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення товарів належної якості
Увага! Весь перелік товарів належної якості на нашому сайті "Iniy" підлягає поверненню та обміну!
- Що таке товари належної якості? До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережений їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом з товаром.
- Хочете повернути товар? Що робити? Для того щоб узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати за номером, який вказаний у розділі "контакти": +380966008070. Повернення товару здійснюється на зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.
- Хто платить за пересилання повернення товару? У цьому випадку при поверненні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
- Коли повернуть гроші? Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата.
- Бажаєте обміняти товар? Що робити? Для того, щоб погодити обмін товару, Вам необхідно зателефонувати за номером, який вказаний у розділі "контакти": +380966008070. Обмін товару здійснюється на зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.
- Хто платить за пересилання обміну товару? У цьому випадку під час обміну товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
- Коли відправлять товар на обмін? Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший обраний Вами товар.
- Що робити якщо при отриманні ви виявили пошкодження або брак товару? Якщо при отриманні товару виявлено пошкодження/брак товару, Вам необхідно скласти Акт про пошкодження товару при представнику транспортної служби та повідомити нам номер цього Акту та кількість пошкодженого товару. Повернення чи обмін бракованого товару здійснюється на зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.
- Хто оплачує повернення / обмін бракованого товару? У разі браку товару вартість доставки в обидві сторони оплачуємо Ми.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.